Detalii despre livrarea produselor
Indiferent de produsele pe care le-ai comandat de la noi, vei beneficia de un serviciu de livrare . Ne dorim sa livram produsele cat mai rapid pentru a te bucura de acestea.
Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului.
Livrarea comenzilor in Bucuresti
- modalitate de plata card debit - GRATUIT.
- modalitate de plata numerar - GRATUIT.
Livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei
- modalitate de plata card debit - GRATUIT.
- modalitate de plata numerar - GRATUIT.
1. Care este termenul de livrare?
Articolele disponibile sunt livrate in 1-3 zile lucratoare.
2. Cum pot fi sigur ca am plasat corect comanda?
In cazul in care doresti sa verifici daca comanda ta a fost depusa corect, verifica daca ai primit confirmarea de comanda pe e-mail sau loghează-te pe www.lurban.ro cu adresa ta de e-mail si cu parola si vizualizeaza comenzile in rubrica »Istoric comenzi«. Daca ai intrebari despre comanda ta sau daca aceasta nu a fost depusa corect, poti contacta serviciul nostru de relatii cu clientii prin telefon sau prin e-mail.
3. Cum imi pot urmari comanda?
Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail si apasa pe link-ul de tracking. Pentru fiecare colet care este expediat catre tine, primesti o confirmare de expediere, inclusiv un link pentru urmarirea expedierii.
4.Care sunt costurile de transport?
Bucuresti (GRATUIT)
Romania (GRATUIT)
5. Ce pot face in cazul in care primesc un articol deteriorat?
In cazul in care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problema de orice natura, ni-l poti bineinteles returna gratuit impreuna cu formularul de retur. Te rugam sa mentionezi si motivul returului. De indata ce articolul a fost receptionat si verificat de catre noi, rambursarea va fi efectuata prin metoda de plata indicata de catre tine.
6. Prin ce firme de expeditie se expediaza coletul meu?
Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere FAN Courier/ Urgent Cargus/ DPD/ GLS/ DHL.
7. Adresa mea de livrare poate fi diferita de adresa de facturare?
Da, poti solicita livrarea comenzii la o alta adresa decat cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar sa selectezi metoda de plata si sa introduci adresa de livrare dorita la rubrica 'Informatii livrare'
8. Pot schimba adresa de livrare dupa depunerea comenzii?
Schimbarea adresei este posibila pe LURBAN, in masura in care coletul este în tranzit. Te rugam sa ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta sa poata fi verificata direct.
Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 1-4 zile lucratoare, dar nu mai mult de 5 zile de la data inregistrarii comenzii.