Transport

Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Lurban Romania, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Lurban Romania. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Lurban Romania, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Lurban Romania. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Lurban Romania prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. 

Livrarile se vor efectua, in medie, in 2-14 zile de la incheierea comenzi. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Lurban Romania va informa Clientul prin E-mail, in termen de 30 de zile de la incheierea comenzi cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile calendaristice de la data renuntarii. 


Returnarea produselor

Clientul Lurban Romania poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii: 
 - Coletele prezinta deteriorari severe;
 - Produsele au fost livrate / facturat gresit;
 - Produsele prezinta defecte de fabricatie;
 -  Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
 - "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Clientul se obliga sa notifice Lurban Romania, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
Clientului care a notificat Lurban Romania conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Lurban Romania considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Clientul Lurban Romania nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 
- In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. A1
- . In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. A1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art A2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
-  In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art.A1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

-  Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) Lurban Romania isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie să fie intacţi la returnare. 

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
 In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform A3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art A3, iar Lurban Romania nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu A5. 
 Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
 In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele A1; A2; A3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform A1., situatie in care Lurban Romania va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e),  conform cap. A3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Lurban Romania.

.