Politica de vanzare online

Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.

 - Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
 - Lurban Romania isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Lurban Romania. Cu respectarea prevederilor art. A.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile Lurban Romania, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. 
- Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
- In situatia in care Lurban Romania descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, Lurban Romania isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al Lurban Romania pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate. 

 

Comanda online


Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
 Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
 Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Lurban Romania poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Lurban Romania si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului. 
Lurban Romania poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: 
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Lurban Romania, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
- activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel  Lurban Romania si/sau partenerii acestuia;
- realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
- Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. B3.;
- In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Lurban Romania, suma aceasta va fi returnata de catre Lurban Romania in maxim 14 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
 In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre Lurban Romania, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor, in termen de maxim 14 zile calendaristice  de la data la care Lurban Romania a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.
Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei Lurban Romania solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
 In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art B8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, Lurban Romania va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care Lurban Romania a luat la cunostinta acest fapt.
Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Lurban Romania, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
 In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator..