Informatii retur

30 DE ZILE RETUR GRATUIT
Cum returnezi?
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la Falconetti. Ai doua modalitati prin care poti face asta:
- ridicare de catre Curier - completeaza formularul de retur in sectiunea retururi din contul tau Falconetti
- predare intr-un oficiu Posta Romana - completeaza formularul de retur in sectiunea retururi din contul tau Falconetti
In cazul in care produsul primit este deteriorat sau se afla in garantie, te rugam sa contactezi departamentul de relatii cu clientii la numarul de telefon: 0040733.231.471
Ce inseamna retur?
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Categorii de produse cu conditii speciale de retur
- Fashion (imbracaminte, incaltaminte, lenjerie intima si costume de baie) - trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate ori fara pete .
- Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.) - pot fi returnate doar daca sunt sigilate.

Plata cu cardul
Dacă ai anulat comanda, banii iti vor fi transferati in maximum 60 de minute de la confirmarea anularii. Pentru comenzile anulate in aceeasi zi cu plata, restituirea va fi initiata in ziua imediat urmatoare.
Conditii:
- Plata comenzii trebuie să fie efectuata cu un card salvat in contul de client
- Cardul trebuie sa fie emis de o institutie financiara din Romania
- Sunt eligibile pentru acest serviciu cardurile de debit Visa si cardurile de credit si debit Mastercard

Modalitati de retur
Detalii suplimentare pentru fiecare modalitate de retur.
RETUR PRIN CURIER
A. Intra in contul tau si acceseaza sectiunea retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.
B. Adauga apoi adresa de la care doresti sa ridicam coletul. Poti selecta una dintre adresele catre care ti-am mai facut livrari sau poti adauga o adresa noua.
C. Selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost facuta printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
D. Dupa ce inregistram solicitarea ta de retur, te te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail despre statusul comenzii.

Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
Apoi te vom anunta in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau.
Note: Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

RETUR IN OFICIILE POSTA ROMANA
A. Intra in contul tau si acceseaza sectiunea retururi – retur nou. Aici vei o lista cu toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda/produsul pe care vrei sa il returnezi si motivul returului.
B. Selecteaza apoi, dintre cele aproape 600 din toata tara, oficiul postal la care vei returna produsul.
C. Selecteaza metoda de plata: banii inapoi in cont bancar sau voucher de cumparaturi.
In cazul in care comanda din care returnezi a fost platita printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in acelasi cont din care s-a facut plata. In cazul in care ai optat pentru plata la livrare, poti specifica in ce cont bancar doresti sa primesti banii. Dupa ce ce coletul ajunge la noi in depozit si returul tau este verificat, vei primi banii inapoi in decurs de 1-2 zile lucratoare,

Daca optezi pentru restituirea banilor sub forma unui voucher de cumparaturi, acesta va fi emis mai repede, imediat dupa ce verificarea coletului. Voucherul poate fi folosit pentru achizitionarea oricarui produs de pe falconetti.ro si este valabil 12 luni.

D. Dupa inregistrarea cererii de retur prin oficiile postale, iti vom trimite pin e-mail detaliile cu urmatorii pasi si numarul AWB.
E. Ai la dispozitie 7 zile lucratoare sa ajungi in oficiul postal selectat si sa predai produsul ambalat corespunzator.
F. Dupa ce predai coletul oficiului postal, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. Te vom anunta in momentul in care returul tau ajunge in depozit.
Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, iti vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Ulterior, vei fi notificat in momentul in care iti restituim suma echivalenta returului tau. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

Adresa depozit:
Brilliant Concept International SRL
Sos. Unirii, Nr. 101, Balotesti, Ilfov, Romania